Hoe zorg ik dat mijn vriendin en ik zin in sex krijgen?

Sex en rollenspelletjes

een maand geleden
7.8K
Ritsuka
een maand geleden
Neem er de tijd voor. Als je druk bent en de aanrecht staat nog vol vuile vaat, heb je minder snel zin
HannekeJanssen
een maand geleden
Dat ligt er ook aan wast NU je probleem is. Hebben jullei beiden geen zin in sex? Of niet tegelijkertijd? Of heb je alleen geen zin in bepalade vormen van sex, maar vinden jullie vrijen / knuffelen wel fijn? Neem je inderdaad wewl geneog dde tijd - om comtacrt te leggen, om te vrijen, om (andere) leuke dingen te doen samen??
Castle
een maand geleden
Even inhaken op wat Ritsuka aangeeft. Een vrouw kun je vaak tijd geven en aandacht. Tijd geven kan je doen door wat klusjes te doen zoals de afwas, stofzuigen, toilet uitdoen, etc. Geef haar aandacht door iets samen te doen dat zij leuk vind. Heb vooral geduld en forceer niets.

Antwoorden (1)

Een man wordt altijd beloond na de sex omdat die nagenoeg altijd een orgasme krijgt.

Zorg dat je vriendin ook deze beloning krijgt.
Werk daaraan.

Als zij ook altijd wordt beloond, komt haar zin in sex terug.

Je moet tijdens de sex aan haar denken en werken, niet aan jezelf.
Je in haar verplaatsen en haar genoegen op de eerste plaats stellen.
een maand geleden
Abcde
een maand geleden
Hij of zij heeft ook geen zin. Ze hebben er volgens de vraag dus beiden geen zin in. Als je dit wel wil krijgen, zal je moeten praten met elkaar. Alleen samen kom je eruit waarom dit zo is. Als je daar uit bent en het uiteindelijk toch beiden wil, komt het volgende gesprek. Eerlijk tegen elkaar vertellen wat je prettig vindt en waar je grenzen liggen. Elkaar respecteren en de grens niet overschrijden. Dus als zij bijv. alleen behoefte heeft aan knuffelen, dan doe je dat, als je dat zelf ook wil en laat je het daar voorlopig bij, totdat jullie er beiden aan toe zijn een stapje verder te gaan. Rollenspellen vind niet iedereen leuk, dus als je daaraan toe bent, bespreek dat dan ook. Het hoeven geen lange gesprekken te zijn, maar wel duidelijke en eerlijke.