Net een gek transparant klontje/stukje met bloed erin uitgepoept, iemand enig idee wat het kan zijn?

(Niet een heel smakelijk verhaal, maar met zoveel mogelijk details zodat het duidelijk is). Ik ging dus net naar de wc en na het poepen kijk ik altijd even om te checken of alles oke lijkt en ik had deze keer bij het afvegen ook een klein beetje bloed aan het papier zitten dus ook mede daarom, maar toen ik keek zag ik dus een raar soort stukje in de wc liggen. Het zat niet vast aan mijn poep maar was echt een los stukje. Het stukje dreef ook als enige. Het leek een soort bloederig/transparant stofje (toen ik het namelijk aantikte met een wc papiertje dwarrelde het uit elkaar en bleef er wat bloed aan het papiertje hangen, maar vandaar dat ik de structuur vergelijk met een soort stofje). Er zat verder ook geen bloed of slijm ofzo bij mijn poep (en de poep zelf leek ook een vrij normale kleur) dus heeft iemand misschien enig idee wat dat rare stukje zou kunnen zijn? En zou dit iets zijn waar ik me direct zorgen over moet maken of alleen als ik het vaker terug zie?

3.8K
Pieterke
een maand geleden
Met bloed bij de ontlasting moet je erg oppassen. Mocht je dit nogmaals hebben neem dan kontakt op met je huisarts.
Maar weet je zeker dat je geen wondje daar beneden hebt?
tinus1969
een maand geleden
Moeilijk te zeggen maar klinkt als een bloederig slijmpropje. Kan ook uit je vagina zin gekomen, zeker na sex of als je ongesteld bent. Verder eens, als dit nogmaals gebeurt naar de huisarts.
Lotus
een maand geleden
Hulp in de huishouding en toevallig in mijn werkhuizen zoiets meegemaakt met een baby. Poepen en plassen op het potje.
Ook zij vonden een raar stukje bij de ontlasting. Dit was wit en viel na aanraking ook meteen uit elkaar. Na even nadenken en elimineren kwamen de ouders tot de conclusie dat het restant van een zetpil paracetamol etc etc kon zijn. Wellicht kom je met dit antwoord dichter bij wat het zou kunnen zijn.

Geef als eerste antwoord